Martes, Abril 15, 2014

jackpittgregor:

sherlockspeare:

Loki version of Frozen(sequel to Frozen Sherlock)

the last gif, lmao.

Sábado, Marzo 22, 2014

(Fuente: forassgard)

jackharperr:

The six levels of embarrassment  by Tom Hiddleston

Sábado, Marzo 15, 2014

tomhiddleston-gifs:

x

Especially when you are

Miércoles, Marzo 12, 2014

Tom Hiddleston →  Muppets Most Wanted

Tom Hiddleston → Muppets Most Wanted

(Fuente: thoriolanus)

Lunes, Marzo 3, 2014
Domingo, Marzo 2, 2014

tomhazeldine:

Tom Hiddleston for The Love Book

tomfighter:

hiddlesadmirer:

slothspad:

hiddlesadmirer:

anusualgirl:

hiddlesadmirer:

eyezonhiddleston:

hiddlesadmirer:

anusualgirl:

hiddlesadmirer:

sywen14:

hiddlesadmirer:

eyezonhiddleston:

hiddlesadmirer:

eyezonhiddleston:

glamorous-enterlude:

TOM HIDDLESTON EYES APPRECIATION [VIDEO]

a gif should Not be a turn on. 

No?


you wanna play this game? 












Shit its gonna be hard to top these 2 ^^


so … how about this …

Don’t forget




I HATE ALL OF YOU


almost forgot this one


ITS SOO FUCKING FUNNY THAT MY MOST POPULAR GIF OF TOM IS IN AN OLD SECONDARY BLOG AND ALL THE FUN HAPPENED IN THAT POST OMG

tomfighter:

hiddlesadmirer:

slothspad:

hiddlesadmirer:

anusualgirl:

hiddlesadmirer:

eyezonhiddleston:

hiddlesadmirer:

anusualgirl:

hiddlesadmirer:

sywen14:

hiddlesadmirer:

eyezonhiddleston:

hiddlesadmirer:

eyezonhiddleston:

glamorous-enterlude:

TOM HIDDLESTON EYES APPRECIATION [VIDEO]

a gif should Not be a turn on. 

No?

you wanna play this game? 

image

Shit its gonna be hard to top these 2 ^^

image

so … how about this …

Don’t forget

I HATE ALL OF YOU

almost forgot this one

ITS SOO FUCKING FUNNY THAT MY MOST POPULAR GIF OF TOM IS IN AN OLD SECONDARY BLOG AND ALL THE FUN HAPPENED IN THAT POST OMG

Miércoles, Febrero 12, 2014
tomhazeldine:

I don’t want to sound like a twat but sometimes you just don’t want to have to stop and take a selfie. It’s weird when you know people are posting you on facebook.

tomhazeldine:

I don’t want to sound like a twat but sometimes you just don’t want to have to stop and take a selfie. It’s weird when you know people are posting you on facebook.